HTML

Friss topikok

Címkék

Archívum

A második nap - 2013.03.14.

2013.03.15. 18:22 Erdély2013

bga-12-ha-01-0714-03-fai_bekas-szoros_1363368042.JPG_1600x1200

8. szoba: Sziasztok!

Eltelt a 2. nap is. Korán keltünk, mert már készülődtünk a délelőtti műsorra. Felvettük az ünnepi ruhát és elindultunk a Vaskertes Általános Iskolába. Ott sok finomsággal vártak minket. A műsor előtt részt vettünk az ott megrendezett 1848-49-es forradalom és szabadságharccal kapcsolatos történelmi vetélkedőn. Előadtuk március 15-i műsorunkat, ami nagyon jól sikerült. 1 órakor visszajöttünk a szállásunkra ebédelni, majd kirándulni indultunk a busszal. A Békás-szorosnál láttuk az elkápráztató, egekbe nyúló kősziklákat. A Gyilkos-tavat is megtekintettük, ahol forró kürtőskaláccsal tömtük a pocakunkat. A visszafelé úton megnéztük a képeket, amiket készítettünk az elmúlt napról.

3. szoba: Sziasztok!

A mai napon egy finom reggeli után elindultunk a Vaskertes Általános Iskolába, ahol egy érdekes történelmi vetélkedőn vettünk részt, majd előadtuk a március 15-i műsorunkat. Megebédeltünk, utána elmentünk a Békás-szoroshoz, ahol megcsodálhattuk a hatalmas sziklák közt csordogáló Békás-patakot. Ezután egy darabig sétáltunk, majd a busszal visszaindultunk  a Gyilkos-tóhoz. Mikor odaérkeztünk, csodálkozva láttuk, hogy a tó be van fagyva. Hideg volt, de egy finom, forró kürtöskalács után visszatért az energiánk, s vidáman tértünk vissza a szállásunkra.

4. szoba:Sziasztok!

Újra itt vagyunk. A mai napunk mozgalmas volt. Reggeli után ellátogattunk a Vaskertes Általános Iskolába. Nagy szeretettel fogadtak minket. Az 1848-as forradalom emlékére az itteni 7.-esek vetélkedőt rendezte, aminek keretében mi is előadtuk a március 15-i műsorunkat. Ebéd után kirándulni indultunk a Békás-szoroshoz és a Gyilkos-tóhoz. Óriási hegyek között mentünk át. A Gyilkos-tó be volt fagyva, de még így is káprázatos volt. Rengeteg kép készült erről a nagyon élvezetes programról. Óriási kürtöskalácsokat vettünk. A szálláson vacsoráztunk, majd ágyba bújtunk. (Nem kellett altatni minket, fáradtak voltunk.)

6. szoba: Helló, mindenkinek!

Kirándulásunk 2. napján felkelés után reggelizni mentünk. A reggelit követően elsétáltunk a Vaskertes Általános Iskolába, hogy ott részt vegyünk egy történelmi vetélkedőn és előadjuk a március 15-i műsorunkat. Ezután ebédeltünk, majd 1 óra utazás árán megérkeztünk a Békás-szoroshoz, ahol megnéztük a hatalmas, fenomenális sziklákat. Utána elmentünk a befagyott Gyilkos-tóhoz, ahol a hógolyózást befejezve nagyon jól  esett egy kürtöskalács mindenkinek. Ezek után hazamentünk, lezuhanyoztunk és lefeküdtünk.

Szervusztok, Gyerekek!

Üdv mindenkinek Erdélyből, ill. Gyergyószentmiklósról! Az utazás fáradalmait nem sikerült teljesen kipihennünk, hiszen kedves-aranyos útitársaink gondoskodtak róla, hogy minél később tudjunk elaludni. Igaz, ők még nem tudják azt, hogy a mi energiánk végtelen sokáig kitart, és ezért kár próbálkozniuk. Szóval, ma reggel kitaláltuk, hogy a várható rossz idő miatt a mai programot, a Lázár-kastély látogatását megcseréljük a péntek délutánival. Tehát délelőtt vetélkedő és iskolai műsor volt az itteni általános iskolában, aztán ebéd után elvittük a gyerekeket a Békás-szoroshoz és a Gyilkos-tóhoz. Csak ámultak és bámultak, de tényleg, szó szerint ez történt. Nagyon élvezték a sétát a szorosban. Rajtunk kívül csak egy-két ember volt ott, így kedvükre fényképezhettek, és nézegethették a sziklákat, a gyors folyású patakot. Szerencsére nem volt senkinek tériszonya, vagy ha igen, akkor jól titkolta. Így zökkenőmentesen leértünk a meredek utakon. Egyáltalán nem fáztunk, mert még nem érkezett meg a hideg, amikor ott voltunk. A Gyilkos-tónál még hógolyóztak is. Vacsora után sikerült rávenni őket, hogy készítsék el a népművészeti kiállítást a kalotaszegi hímzésekből. Valamiért megint szót fogadtak, és a szállás folyosóján mindenki megnézhette, amit csináltak.

Mondtam a kollégáknak, hogy itt biztosan készül valami, mert egész nap olyan jók voltak a gyerekek, hogy ez már gyanús nekem. Viszont nem lett igazam, mert nagyon könnyen elaludtak. Hiába, ez a friss levegő kifogott rajtuk. Hihetetlen, de még a kajára sem panaszkodnak, sőt azt mondták, hogy finom.

Úgy gondolom, ma is gazdagabbak lettek sok szép élménnyel, aki nem hiszi, máskor jöjjön el!!!!!!!!

Mindenkinek üdvözlet: Julika néni

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.